ជំងឺទូទៅ

​ឧស្សាហ៍​គ្រឺត​ធ្មេញ​នៅពេល​គេង​យប់ គួរ​គ្រប់គ្រង​បែបណា​?

​ការ​គ្រឺត​ធ្មេញ​នៅពេល​យប់​ច្រើន​តែ​ជាប់ទាក់ទង​នឹង​ភាព​ស្ត្រេ​ស​នៅ​ពេល​ថ្ងៃ​។ ប៉ុន្តែ​ករណី​នេះ​យើង​អាច​គ្រប់គ្រង​បាន​តាមរយៈ​វិធី​ដូចខាងក្រោម​នេះ​៖
•​    ​សម្រាក​ពី​រ​បី​ម៉ោង​សិន​មុនពេល​ចូល​គេង​
•​    ​បង្កើត​មជ្ឈដ្ឋាន​គេង​ដែល​ត្រជាក់ មាន​ផា​សុកភាព ងងឹត និង​ស្ងាត់​
•​    ​ដាក់​កុំព្យូទ័រ និង​ទូរស័ព្ទ​ឆ្លាត​វៃឲ្យ​ឆ្ងាយ​ពី​បន្ទាប់គេង​
•​    ​ហាត់ប្រាណ​ទៀងទាត់​
•​    ​គេង​គ្រប់គ្រាន់​ជា​រៀងរាល់​យប់ ព្រោះថា​កាលណា​កង្វះ​ការ​គេង វា​នឹង​ធ្វើឲ្យ​ការគ្រឺត​ធ្មេញ​កាន់តែ​ធ្ងន់​ទៅៗ​បាន​៕

​ប្រែ​សម្រួល​៖ វេ​ជ្ជ​. ម៉េង សុខ​សៀន​
​ប្រភព​៖ HealthDay

- ហាមដាច់ខាតការយក​អត្ថបទ ពីវេបសាយ www.health.com.kh ដោយគ្មានការអនុញាតិ បើលោក លោកស្រីត្រូវការអត្ថបទសូមទំនាក់ទំនង 012 989 034

ថ្ងៃទី10  មីនា ឆ្នាំ 2018

រាល់​ការ​បញ្ចេញ​មតិយោបល់​មិន​ឆ្លុះ​បញ្ចាំង​ពី​ទស្សនៈ​ និង​ការ​ទទួលខុសត្រូវ​របស់​វេ​ប​សាយ​www.health.com.kh​ឡើយ​។

Free Download

App Store Google play